Шрі-Ланка про ковід

1 – Чи потрібна страховка, що включає COVID 19?

– Так. Місцева страховка включена у вартість туру на етапі оформлення .. Її вартість становить 360 грн за 1-місячне страхове покриття в розмірі 50 000 доларів США *, пропоноване People’s Insurance PLC. Більш детальну інформацію можна отримати на сайті http://www.srilanka.travel/helloagain,

Дана страховка додається на дорослого, дитини і інфанта.

2 – Чи може гість отримати страховку в аеропорту прибуття до контрольної перевірки?

– Ні.

3 – Чи потрібна додатковий документ при в’їзді в країну?

В’їзд на територію Шрі-Ланки буде можливий тільки за самостійним заздалегідь оформленим електронного дозволу (ETA). Для отримання візи (дозволу) необхідно мати підтверджене бронювання готелю зі списку «Рівень безпеки 1», попередньо оплачені тести ПЦР (проводяться після прибуття в країну і їх кількість залежить від кількості днів перебування в Шрі-Ланці) і обов’язкову місцеву страховку від COVID-19 з 1-місячним страховим покриттям в розмірі 50 000 доларів США *. Дані послуги (ПЛР-тести і медична страховка) будуть додаватися як обов’язкова доплата до туру при оформленні путівки.

Під час процесу подачі заявки на візу:

туристу буде запропоновано завантажити “Visit Sri Lanka” App, (недоступно на даний момент, але в майбутньому – обов’язково для завантаження).
в поле «Адреса Шрі-Ланки» і в розділі «Контактні дані» туристи повинні вказати номер підтвердження бронювання готелю.
туристу необхідно повідомити «Reference number» (ETA Reference Number, для кожної відповідної візи, одна віза для однієї людини) туроператору, даний номер передається Управлінню по туризму.
Віза надається ТІЛЬКИ після того, як турист отримає повідомлення на адресу електронної пошти, вказану туристом, під час подачі на візу.

В аеропорту прибуття турист повинен надати підтвердження готелю в роздрукованому вигляді.

4 – Чи можуть туристи з будь-якої країни приїхати на Шрі-Ланку?

Можуть, якщо не вказано інше. В даний час для відвідувачів з Великобританії є обмеження.

5 – Чи повинен турист надавати форму декларації про стан здоров’я?

Так. Заповнену форму декларації про стан здоров’я (HDF) також необхідно надати по прибуттю в аеропорту. Бланки знаходяться на стійках здоров’я в аеропорту, видаються перед посадкою на борт або його можна завантажити з сайту http://www.srilanka.travel/helloagain

6 – Якщо турист вакцинована, чи потрібно дотримуватися протоколу безпеки і робити ПЛР-тест по прибуттю на Шрі-Ланку?

Так. Немає ніяких винятків. Слід дотримуватися всіх протоколів безпеки.

7 – Порядок проходження тестів ПЛР до приїзду на Шрі-Ланку і під час перебування в країні:

Перший ПЛР-тест проводиться не пізньої, ніж за 72 годин до вильоту з країни.

Для дітей 0- 01,99 років ПЛР-тест не потрібно.

Крім того, всім туристам необхідно обов’язково здати і попередньо оплатити ПЛР-тести в залежності від тривалості їх перебування в країні.

Для дітей 0- 11,99 років передоплата ПЛР-тестів не потрібно.

Туристи, які зупиняються в готелі на термін 13 ночей і менш *:

а) другий ПЛР тест: буде проводитися на стійці реєстрації готелю, перед заселенням туристів в номер.

б) Для дітей 0- 11,99 років ПЛР-тестування не потрібно (якщо не виявляться симптоми).

в) Туристам дозволено змінювати готелі тільки на готелі “Рівня 1”.

г) Туристам дозволено відвідувати лише певні пам’ятки (список доступний за посиланням https://srilanka.travel/helloagain/

). Тури повинні бути заброньовані у туроператора на підставі протоколів безпеки.

Туристи, які зупиняються в готелі на термін 14 ночей і більше *:

а) другий ПЛР-тест: буде проводитися на стійці реєстрації готелю, перед заселенням туристів в номер.

б) третій ПЛР-тест: буде проведено на 14-й день перебування, який буде сплачений безпосередньо в готелі.

в) для дітей 0- 11,99 років: ПЛР-тест повинен бути зданий в готелі (оплата на місці в готелі), якщо туристи збираються відправитися за межі готелю після 14 ночей.

г) Протягом перших 14 ночей туристам дозволено змінювати готелі тільки в межах готелів “Рівня 1”

д) Туристам дозволено відвідувати лише певні пам’ятки (список доступний за посиланням https://srilanka.travel/helloagain/

). Тури повинні бути заброньовані у туроператора на підставі протоколів безпеки.

Обов’язкова передоплата за ПЛР-тести поширюється на дорослих (від 12 років і більше).

У разі, якщо у дитини проявляються симптоми Covid-19, туриста можуть попросити провести ПЛР-тестування в готелі (оплата за рахунок туриста).

Вартість кожного ПЛР-тесту складає 1200 грн. ПЛР-тест організовує готель, що має сертифікат «Надійність і безпека» рівня 1. Тест буде виконуватися приватної лабораторією, затвердженої Міністерством охорони здоров’я.

Готель повідомляє результат ПЛР-тесту туристу протягом 24-30 годин.

* Наведені умови застосовні ТІЛЬКИ при проживанні в «Готелі рівня 1».

Для туристів, які хочуть зупинитися в Готелі рівня 2, бронювання повинно бути зроблено таким чином: 1-я ніч в «Готелі рівня 1» і залишилися ночі в «Готелі рівня 2». Туристам буде дозволено переселитися в «Готель рівня 2» тільки після здачі негативного PCR-тесту в «Готелі рівня 1».

8 – Механізм дій при підозрі / позитивному випадку Covid-19:

8.1 в заброньованому готелі є підозра / позитивний випадок Covid-19, про який було повідомлено до реєстрації клієнта в готелі:

можливо, що після прибуття в Шрі-Ланку турист може бути переселений в інший готель.
8.2 в заброньованому готелі є підозра / позитивний випадок Covid-19, про який повідомляється після реєстрації туриста в готелі:

можливо, що готель буде змушений обмежити використання інфраструктури і послуг відповідно до вказівок державних органів охорони здоров’я та з-за обмеженого штату;
туристів можуть попросити оплатити PCR-тест, який буде проводитися до виїзду з готелю, як обов’язкова вимога, що пред’являється державними органами охорони здоров’я до готелів. Можливо, що за даний ПЛР-тест туристів попросять оплатити безпосередньо готелю.
8.3 у туриста є підозра на Covid-19 під час перебування:

необхідне тестування буде проводитися відповідно до вказівок державних органів охорони здоров’я;
туриста можуть попросити ізолюватися в своєму заброньованому номері, поки не будуть отримані результати тесту;
витрати покриваються за рахунок передплаченого страховки згідно умов.
8.4 у туриста позитивний результат тесту на Covid-19 під час перебування:

спочатку – ізоляція в готелі. У важкому випадку потрібно переїзд до медичного закладу.
8.5 турист інфікований COVID-19 без симптомів:

туристи з несімптоматіческім захворюванням COVID-19 будуть поміщені в карантин в ізольованій зоні в тому ж готелі, під суворим контролем лікаря готелю і місцевих органів охорони здоров’я. Якщо на якомусь етапі виникне необхідність перевести туриста в приватну лікарню;
витрати покриваються за рахунок передплаченого страховки згідно умов.
8.6 механізм дій з гостями готелю, якщо був незахищений контакт з особами з позитивним тестом на COVID-19?

Такі гості також будуть перебувати на карантині в ізольованому приміщенні в тому ж готелі під суворим наглядом готельного лікаря.
витрати покриваються за рахунок передплаченого страховки згідно умов.
9 – Де можна знайти Список готелів з сертифікатом «Safe & Secure»

Список готелів з сертифікатом «Safe & Secure» можна знайти тут або на сайті http://www.srilanka.travel/helloagain

10 – Що означає сертифікат 1 рівня «Safe & Secure»?

Всі готелі, сертифіковані 1-м рівнем «Safe & Secure» надаватимуть послуги розміщення виключно для іноземних туристів протягом перших 14 днів їх перебування в країні. Готелі 1-го рівня не приймають місцевих жителів, а також не мають права проводити будь-які заходи або банкети для місцевих жителів.

Дані готелі відповідають вимогам всім протоколів анти -COVID-19, пройшли аудит незалежною фірмою і отримали сертифікат з унікальним QR-кодом для кожного готелю. Скануючи QR код за допомогою смартфона, кожен гість може не тільки перевірити ключову інформацію сертифікованого готелю, але і повідомляти в Sri Lanka Tourism про будь-які порушення процедури за допомогою фото-доказів.

11 – Чи є спеціальні сертифікати, отримані аеропортом прильоту щодо Covid 19?

– Ні. Аеропорт відкривається 21.01.2021.

12 – Чи обов’язково носіння маски в аеропорту?

– Так.

13 – Чи потрібна обов’язкова обсервация по прильоту в країну?

– Ні.

14 – Чи можна замінити готель в країні перебування?

Так. У перші 14 днів вашого перебування ви можете поміняти готель тільки в рамках сертифікованих готелів 1-го рівня «Safe & Secure». Через 14 днів ви можете переїхати в будь-який готель.

15 – Чи можна користуватися громадським транспортом під час перебування в країні?

У перші 14 днів заборонено користуватися громадським транспортом. По закінченню 14 днів користування громадським транспортом не рекомендується.

16 – Які обмеження діють під час трансферу?

Максимальна кількість пасажирів, які можуть бути перевезені в автомобілі -02 людини. Мікроавтобус – 4 людини (до 6 осіб для сімей). Міні-автобус – 8 осіб (до 12 осіб для сімей). Великий автобус – 20-25 осіб.

17 – Де можна отримати інформацію про останніх рекомендаціях з охорони здоров’я і безпеки для в’їзду на Шрі-Ланки?

На сайті http://www.srilanka.travel/helloagain

Ви знайдете всю інформацію, необхідну для планування поїздки на Шрі-Ланку. Використовуйте останню версію рекомендацій з охорони здоров’я і безпеки.

Для Вашої зручності також окремо зібрані часті питання  і «Шрі-Ланка туристичний протокол безпеки».

Звертаємо вашу увагу на те, що динамічні пакети по екзотиці прораховані тільки на регулярних рейсах з пересадкою / пересадками (нема на прямих рейсах).

* Довідкова інформація про розмір страхового покриття в країні перебування.

Оновлене 12.02.2021